fredag 10 februari 2012

Den som väntar...

I väntans tider I en intervju med Aftonbladet berättar prins Daniel och kronprinsessan Victoria om bebisen alla väntar på. ”Den kan komma nu”, säger Victoria.Dagens Aftonbladet (eller var det Expressen) pryder sin löpsida med senaste bevakningen från kronprinsessans havandeskap. Jag köper aldrig dessa kvällstidningar som oftast endast innehåller tomma ord så jag har inte läst artikeln. Dock har jag ryktesvägen fått ta del av skvaller som förtäljer att det kan bli tvillingar. Då uppstår frågan: vem blir nästa tronarvinge? Någon av dem kommer naturligtvis före den andre men om det blir kejsarsnitt, vem lyfts först ut? Hm..kanske skulle de kunna vara tronarvingar båda två? De kan ju ha delat ordförandeskap eller vara språkrör båda två som ju är på modet? Jag vet, jag behöver inte fundera på det. Det löser sig säkert på ett bra sätt. Monarki eller ej. Jag önskar den nya familjen all lycka och hoppas de får vara ifred så gott det nu går. De är ju trots allt bara människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar